Noul motor al suedezilor are tot 2,4 litri, ca si D5-ul actual, dar inginerii afirma ca propulsorul este in intregime nou si gandit pentru modelele aflate in partea superioara a gamei.
Propulsorul este conceput in doua variante de putere, una axata pe consum redus si cealalta pe performanta. Versiunea cea mai economica, 2.4D, dispune de un singur turbocompresor si livreaza 175 CP si 420 Nm. Aceasta isi va gasi locul sub capota modelelor S80, V70 si a versiunilor cu tractiune fata ale modelelor XC60 si XC70. Consumul mediu estimat este de 5,8 l/100 km pe S80 si 6 l/100 km pe XC70.
Versiunea de top, D5, ofera 205 CP, obtinuti prin aportul a doua turbocompresoare, cuplul maxim avand aceeasi valoare - 420 Nm. Inginerii spun ca cele doua turbine permit un raspuns instantaneu al motorului la apasarea acceleratiei si o plaja de turatie ceva mai mare decat la alte propulsoare turbodiesel. in aceasta configuratie, propulsorul afiseaza un consum mediu de 6,2 l/100 km pe Volvo S80 si 7 litri/100 km pe modelul XC70.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro