Germanii de la Volkswagen se lauda cu rezultate excelente la EuroNCAP pentru noul Golf.

Cel mai sigur VW construit vreodata!Dupa ce au spus ca noul Golf este "cel mai bun construit vreodata", cei de la Volkswagen mai au un motiv de lauda si afirma acum ca a sasea generatie Golf este si cea mai sigura. Normal - pentru ca este si cea mai noua, dar germanii vor sa spuna de fapt ca noul Golf, care a primit 5 stele la EuroNCAP a acumulat 36 de puncte din 37 posibile, adica un rezultat cu care putini constructori se pot lauda.

De exemplu, Golf V este creditat tot cu 5 stele la testul EuroNCAP, test facut in 2004, dar cu 33 de puncte la general.

Cel mai sigur VW construit vreodata!
Masina a obtinut acest rezultat, spun germanii, datorita structurii de rezistenta, foarte bine gandita, si multitudinii de airbag-uri prezente in echiparea de serie (frontale, laterale, tip cortina si unul pentru protectia genunchilor soferului).

Noul model, recent lansat si in Romania, a mai reusit sa obtina 4 stele la testul de protectie a copiilor si 3 stele la testul de protectie a pietonilor - aceleasi rezultate ca si modelul pe care il inlocuieste.

Cel mai sigur VW construit vreodata!Noul Golf este disponibil cu un propulsor turbodiesel, cel de 2 litri, in doua versiuni de putere: 110 CP si 140 CP, consumul mediu fiind de 4,5 l/100 km, respectiv 4,9 litri/100 km. Oricum VW spune ca vor mai fi adaugate inca doua motoare turbodiesel. Este vorba de unul de 90 CP si unul de 170 CP.

Cel mai sigur VW construit vreodata!In ceea ce priveste gama propulsoarelor pe benzina, noul Golf va putea fi comandat cu un motor de 80 CP - ca motor de intrare in gama, sau cu unul de 102 CP, daca nu se opteaza pentru propulsorul de 1,4 litri TSI oferit in versiuni de putere: 122 CP si 160 CP. Dealtfel, motorul de 1,4 litri TSI cu 160 CP inlocuieste propulsorul de 2 litri FSI (150 CP), disponibil pe a cincea generatie.

Cel mai sigur VW construit vreodata!O alta noutate importanta este faptul ca pe noul Golf nu se vor mai regasi cutii de viteze automate clasice. Acestea au fost inlocuite in oferta de cele DSG, cu 6 sau 7 trepte in functie de cuplul motorului la care sunt cuplate. Pentru cei ce prefera manualele sunt disponibile cutii cu 5 sau 6 trepte.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.