Actualul M5 va fi ultimul cu motor aspirat.

Daca va place filosofia actualului BMW M5 (motor V10 aspirat, turatii de peste 8.000 rpm) ar fi bine sa cumparati unul acum. Sau cel putin unul din actuala generatie. Acesta pentru ca viitorul M5 se va alinia la politica de masuri impotriva poluarii asa ca va suferi niste "mici" modificari.

Motor turbo pentru viitorul BMW M5Surse din interiorul BMW au declarat ca viitorul M5 nu va mai avea acelasi motor V10 al actualei generatii, desi acum ceva timp au existat niste zvonuri conform carora propulsorul va fi pastrat, dar va primi un turbo. Se pare ca bavarezii au decis totusi ca nu pot face actualul V10 la un nivel la care sa polueze conform normelor anului 2012 - an in care isi va face aparitia urmatoarea generatie, asa ca au decis sa foloseasca un motor mai mic. Este vorba de V8-ul de 4,4 litri, biturbo, pe care il stim de pe modelul X6.

Motor turbo pentru viitorul BMW M5Ar fi pentru prima data cand un model M de strada foloseste un motor supraalimentat. In urma cu 2 ani, BMW a lasat deoparte traditia si a trecut la motoare turbo, pe benzina, dar acest lucru a fost caracteristic doar pentru gama "obisnuita" de masini a germanilor. Modelele "M" au scapat de motoare supraalimentate pana acum. M5-ul a primit un V10 de 5 litri, iar modelul M3 un V8 de 4 litri.

Motor turbo pentru viitorul BMW M5Viitorul M5, care va prelua motorul V8 de 4,4 litri biturbo, nu va fi se pare mai "soft" decat actualul model. In primul rand BMW nu-si permite sa scoata o masina mai slaba decat predecesoarea ei si al doilea rand, s epare ca au fost facute deja cateva teste si s-a ajuns la concluzia ca propulsorul poate ajunge relativ usor la un nivel de 530 CP.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.