Modelul C4 este - cel putin pana acum - un succes pentru Citroen. Francezii au vandut peste 900.000 de unitati de la lansarea masinii, in 2004, iar acum vor sa dea un nou imbold vanzarilor, printr-un facelift si noi motoare.
Principalul atu al lui C4 este designul - interior si exterior. Daca hatchback-ul in 5 usi se adreseaza in special familistilor si nu arata foarte spectaculos, modelul in 3 usi - coupe-ul - arata foarte bine si este apreciat in special de tineri, acesta fiind un castig important pentru Citroen, constructor ale carui masini nu prea erau in atentia publicului tanar pana in urma cu cativa ani.
De asemenea, cel putin pana acum, C4 a fost scutit de zvonuri privind probleme de fiabilitate, spre deosebire de modelul de clasa mica C3.
Faceliftul aplicat lui C4 este unul vizibil mai ales in partea frontala unde spoilerul a fost complet redesenat, iar blocurile optice au fost discret retusate. Masina arata mai bine inchegata in partea frontala si adauga o usoara nota de agresivitate, desi, cel putin la C4 Coupe, era de preferat un stil si mai agresiv. Celelalte modificari nu sunt foarte usor de observat pentru cineva care nu cunoaste in detaliu masina. Este vorba de noi modele de jante, stopuri spate usor retusate si cateva elemente ornamentale adaugate.
Interiorul nu a suferit modificari de amploare. Unele materiale au fost inlocuite cu unele mai bune calitativ, sistemul de navigatie "MyWay" este unul nou si poate cel mai important aspect se refera la repozitionarea turometrului. Acesta nu mai are propriul display in spatele volanului, pe butucul acestuia, ci a fost mutat pe afisajul digital central.
Si cei ce apreciaza modelul C4 din punct de vedere dinamic au motive de bucurie. Citroen a adaugat doua noi motoare in oferta pentru C4, inlocuind unele mai vechi. Astfel, motoarele pe benzina de 1,6 litri si 2 litri pe care le stiati pana acum nu vor mai fi oferite pe C4. In locul acestora Citroen propune un motor dezvoltat in parteneriat cu BMW. Propulsorul pe benzina are cilindreea de 1,6 litri si este oferit in doua versiuni de putere: aspirat (VTi), cu 120 CP si turbo (THP) cu 150 CP.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro