Audi va lansa anul acesta versiunea Hybrid a modelului Q7.

Cel mai economic Audi Q7: HybridIdeea nu e noua, cei de la Audi prezentand conceptul Q7 Hybrid acum cativa ani, dar la sfarsitul lui 2008 masina va intra in productia de serie. Germanii au dezvaluit ca lucreaza la acesta masina de ceva timp, impreuna cu Porsche, acestia vand in plan un Cayenne hibrid.

Audi a continuat proiectul lui Q7 Hybrid cu toate ca oficialii germani au ajuns la concluzia ca un astfel de model nu ar fi rentabil in SUA, o piata foarte amatoare de SUV-uri, dar se pare ca nu de cele cu propulsie hibrida. Masina va fi insa oferita la vanzare pe piata europeana.

Oricum este foarte posibil ca Audi sa nu-si recupereze banii investiti in dezvoltarea modelului, dar probabil spera sa conteze la imagine faptul ca detine o asemenea tehnologie care mai este si aplicabila.

Cel mai economic Audi Q7: HybridAudi Q7 Hybrid dispune de un motor conventional, pe benzina, in configuratie V6 si cu cilindreea de 3,6 litri. Puterea maxima a acestuia este de 280 CP, iar cuplul inregistreaza 375 Nm. Pe langa acest motor, inginerii au facut loc si unuia electric care livreaza 46 CP si 280 Nm.
Masina poate rula (independent) fie cu motorul electric, fie cu cel pe benzina, fie cu ambele.

Cel mai economic Audi Q7: Hybrid
Problema este ca, doar cu motorul electric, masina cu o greutate de aproape 2,5 tone poate rula cu o viteza maxima de 50 km/h...doar 2 kilometri, dupa care propulsorul V6 preia automat propulsia.

Cand ambele motoare lucreaza in acelasi timp, Q7 Hybrid accelereaza pana la 100 km/h in 7,6 secunde, iar repriza 60-120 km/h este posibila in 12 secunde (treapta a cincea). Consumul mediu al masinii nu impresioneaza foarte mult: 9,8 l/100 km.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.