Audi a inscris o versiune de curse a modelului R8 pentru cursa de 24 de ore de pe Nurburgring.

Audi R8 isi demonstreaza fiabilitatea pe NurburgringMarea majoritate a masinilor care alearga in curse de anduranta sunt diferite de cele de serie, dar chiar si asa un rezultat bun, eventual un podium la clasa din care fac parte, aduce pentru respectivul constructor un plus important de imagine.

Audi R8 isi demonstreaza fiabilitatea pe NurburgringDesi se poate spune ca modelul R8 de la Audi nu prea mai are nevoie de popularizare, masina fiind deja un succes de vanzari, constructorul german a pregatit un model de competitii pe care l-a inscris in cursa de anduranta care va avea loc in acest weekend pe celebrul circuit Nurburgring.

Audi R8 isi demonstreaza fiabilitatea pe NurburgringMasina a suferit modificari importante fata de versiunea de serie. Pe langa elementele obligatorii de siguranta, bolidul a primit un nou spoiler fata, un eleron urias si un difuzor de aer in partea inferioara a spatelui. Asta pe langa, pneuri si frane de competitii si suspensii modificate. Masina cantareste doar 1.250 kg, adica cu aproximativ 200 kg mai putin decat cea de serie.

Nici motorul nu este cel de serie (V8 de 4,2 litri, aspirat, 420 CP si 430 Nm). El a fost inlocuit cu unul de competitii, tot V8, cu cilindreea de 4 litri si puterea maxima de 530 CP. Cuplul maxim este de 480 Nm.

Multi asteptau ca Audi sa intre in acesta competitie cu un propulsor TDI. Un eventual Audi R8 V12 TDI, conceptul cu motor de 6 litri, 500 CO si cuplu de 1.000 Nm ar fi captat un interes si mai mare din partea publicului.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.