Alianta Renault-Nissan si-a anuntat intentia de a produce un model low-cost, concurent direct pentru Tata Nano, destinat in primul rand pietei din India.

Renault-Nissan si producatorul indian de automobile Bajaj Auto au anuntat ca vor forma o companie cu capital mixt menita a dezvolta un model de masina low-cost, cu un pret de pornire de 2.500 dolari, informeaza Reuters, citat de NewsIn.

Nou-creata compania va fi detinuta in proportie de 50% de catre Bajaj Auto, 25% de catre grupul francez Renault si 25% de catre fabricantul nipon de automobile Nissan.

Noul model de automobil a fost numit ULC si va avea drept tinta atragerea de clienti pe piata indiana a automobilelor, aflata in plina expansiune.

Capacitatea initiala planificata se ridica la 400.000 unitati pe an.

Primele vanzari vor avea loc in 2011 in India, ce va fi si piata principala, modelul urmand a fi apoi introdus si pe alte piete emergente.

Sursa: Wall-Street

Citeste si alte articole pe Wall-Street:

1. Miliardarul Kerkorian a facut o oferta de preluare a 1% din actiunile Ford
2. Vanzarile Autoitalia Group au crescut cu peste 50% in primele patru luni
3. BMW Group a vandut in Romania cu 58,9% mai multe masini in primele patru luni


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.