Emisiile de noxe trebuie sa scada drastic in urmatorii ani asa ca majoritatea constructorilor cauta solutii. S-a demonstrat ca propulsia hibrida este eficienta din acest punct de vedere, dar restrange numarul cumparatorilor pentru ca masinile motorizate astfel sunt destul de scumpe.Pentru cei ce se bazeaza pe vanzarile de masini mici, de oras, o alta solutie ar fi reducerea capacitatii cilindrice a motoarelor. Grupul PSA Peugeot Citroen apeleaza la aceasta a doua solutie si vrea sa construiasca, din 2011, un nou motor pe benzina a carui capacitate este de doar un litru. Propulsorul va oferi insa o putere maxima de 100 CP, adica 100 CP/litru. Francezii vor sa implementeze acest nou motor, in versiuni de la 70 CP la 100 CP, in primul rand pe masinile de clasa mini si mica.
PSA vrea sa construiasca si o noua uzina de motoare in Franta, dar si una in Europa de Est (Romania este una din tarile luate in calcul).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Scrub natural cu plante românești – ritual de regenerare
Sursa: kudika.ro