Renault tocmai a prezentat cea mai sportiva versiune a noului model Laguna, care vine cu o solutie tehnica foarte sofisticata.

Renault Laguna in versiunea sport! Concurent pentru Octavia RSFrancezii de la Renault mizeaza in mare parte pe preturile accesibile ale modelelor pe care le produc, dar acum vor sa atraga si clienti convinsi de performante, nu doar de pret.
La Salonul Auto de la Geneva, Renault va prezenta cea mai sportiva versiune a noii Laguna, numita GT. Masina se prezinta cu doua optiuni de motorizare: un propulsor pe benzina, de 2 litri turbo, care produce 205 CP si 300 Nm sau un motor turbodiesel, tot de 2 litri, care livreaza 180 CP si 400 Nm.

Renault Laguna in versiunea sport! Concurent pentru Octavia RSFrancezii nu mizeaza insa doar pe puterea motoarelor. Laguna GT dispune de un sasiu sport, Active Drive chassis cu 4WS (four wheel steering), adica si rotile spate sunt directoare intr-o anumita masura. Ca urmare, Renault spune ca manevrabilitatea, directia, tinuta de drum si stabilitatea in viraje sunt sensibil imbunatatite.

Renault Laguna in versiunea sport! Concurent pentru Octavia RSLaguna GT, disponibila atat in versiunea berlina cat si in versiunea break, dispune de discuri de frana mai mari, jante de 18 inch cu pneuri Brigdestone Potenza, doua tevi de esapament, iar la interior se gasesc: volan sport, tapiterie Alcantara, pedalier sport si scaune cu un mai bun sprijin lateral.

Din pacate, Renault nu a dat publicitatii decat pozele pe care le vedeti in galeria foto si nici nu a spus nimic despre performantele dinamice ale masinii.

Aparitia acestei versiuni mi se pare un raspuns evident la…Skoda Octavia RS, francezii avand ambitia sa fie putin peste cei de la Skoda. De ce? Pentru ca Octavia RS vine, la fel, in doua versiuni de motorizare: 2 litri turbo pe benzina de 200 CP (Laguna are 205 CP) sau 2 litri TDI de 170 CP (Laguna: 2 litri dCi de 180 CP).

Autor: Dan Damian


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.