Opel Vectra se afla la a treia generatie si se apropie de finalul carierei, lucru de inteles avand in vedere noii competitori din clasa medie. Ford Mondeo, Renault Laguna si Volkswagen Passat (mai tanar cu 3 ani decat Vectra) sunt greu de batut la vanzari pentru ca beneficiaza de designul mai proaspat si tehnica mai moderna. Asa ca Opel trebuie sa schimbe generatia anul viitor, dar nu o vor face in stilul unei evolutii. Va fi mai degraba o revolutie.
Opel a anuntat ca va renunta la numele Vectra, noua masina de clasa medie, care va debuta anul viitor, in iulie, la Salonul Auto de la Londra, fiind denumita Insignia. Constructorul renunta astfel la o denumire purtata de trei generatii de automobile, pentru a face loc unui produs dezvoltat pentru pretentiile in crestere ale consumatorilor.
Insignia, al carei design este prefigurat de conceptul GTC, va plusa serios la capitolul tinuta de drum si va migra usor catre segmentul premium.
"Performanta dinamica este o caracteristica de baza a marcii Opel. La noua Insignia acest aspect este realizat cu ajutorul unei sofisticate platforme tehnice, a sigurantei active si a interfatei dintre masina si sofer. Confortul masinii este la un nivel atat de ridicat incat nu prea poate fi egalat nici macar de masini sensibil mai scumpe ale competitorilor", spune Alain Visser, seful de marketing al General Motors Europe.
Intrarea celor de la Opel in clasa medie s-a facut in 1970, cand a fost lansat modelul Ascona. Pe parcursul a trei generatii Ascona s-a vandut in 4,4 milioane de exemplare. In 1988, Opel renunta la numele Ascona si introduce numele Vectra. Tot trei generatii a rezistat si numele Vectra, masina fiind vanduta pana in 5,5 milioane de exemplare in conditiiile in care mai sta jumatate de an pe piata, pana vine Insignia.
Galeria foto prezinta conceptul GTC ale carui linii creioneaza noul Opel Insignia, iar aici gasiti poze ale celor 3 generatii de Ascona si Vectra de pana acum.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Tedi, care vinde și produse la un euro, deschide următoarele două magazine în...
Sursa: retail.ro
-
Flip se extinde internațional - startup-ul de telefoane SH ajunge în Bulgaria
Sursa: start-up.ro
-
#puimicminunemare: Vine vacanța cu trenul de la...bibliotecă! Recomandări de...
Sursa: garbo.ro
-
LIFE IS HARD, profit net în creștere cu 39,64%, în trimestrul I din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
eMAG: livrarea last mile a evitat emiterea a 142 tone de CO2
Sursa: green.start-up.ro
-
Redbull Soundclash 2022: Interviuri Spike și Irina Rimes // EXCLUSIV
Sursa: kudika.ro
-
Nicușor Dan vrea semafoare inteligente pentru București. Câți bani cere din PNRR
Sursa: wall-street.ro