Dupa aparitia hatchback-ului, era randul versiunii break a Fabiei sa debuteze pe piata. Asta se va intampla dupa prezentarea modelului la Salonul Auto de la Frankfurt.

A doua generatie Fabia Combi este cu 7 mm mai lunga decat predecesoarea sa si cu 46 mm mai inalta. Din acest motiv, cei de la Skoda spun ca spatiul interior este mai mare si mai bine structurat, fiind sustinut si de mai multe spatii de depozitare. Unul dintre cele mai interesante aspecte la un break, portbagajul, a crescut la un volum de 480 de litri, putand fi marit la 1.460 de litri prin rabatarea banchetei din spate.

Gama de motorizari este formata din 3 propulsoare pe benzina si 3 pe motorina. Cel mai mic motor pe benzina, are 3 cilindri, 1,2 litri si dezvolta 70 CP. Celelalte doua motoare pe benzina sunt de 1,4 litri (85 CP) si 1,6 litri (105 CP). Pentru cei ce prefera TDI-urile, este disponibil motorul de 1,4 litri (in doua vesiuni de putere: 70 si 80 CP) si cel de 1,9 litri (105 CP). Pentru toate aceste motorizari este oferita in echiparea standard o cutie de viteze manuala cu 5 trepte, iar optional este disponibila si una Tiptronic, cu 6 trepte, pentru motorizarea pe benzina de 1,6 litri si 105 CP.

Prima generatie Fabia Combi s-a vandut in peste 630.000 de exemplare, iar constructorul ceh a anuntat ca va continua productia acestui model cel putin pana la sfarsitul acestui an.

Noua Skoda Fabia Combi


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.