Nu stiu cum vedeti voi pozitionarea Volvo actuala, dar sa va spun cum o vad eu. Volvo este o marca care are pretentii de premium si in ultimii ani a actionat ca atare. Si da, chiar sunt spre premium. Nu sunt exact acolo, langa BMW/Mercedes/Audi, dar nu sunt nici la nivelul producatorilor normali, gen Opel si Volkswagen.
In spatiul dintre producatorii populari, sa le zicem asa, desi nu suna chiar adecvat si cei premium (BMW, Mercedes, Audi), Volvo isi are locul inspre cei premium, dar usor mai jos decat ei. Pe acelasi nivel cu Saab, Honda, poate (dar mai putin) si cu Mazda.
Eu nu vad nimic in neregula cu pozitionarea lor actuala, dar oficialii marcii vor sa o schimbe. Au declarat, pentru Autocar, ca Volvo nu mai vrea sa urmareasca insistent constructorii premium, ci ca produsele... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
Xiaomi, cerere peste așteptări pentru electrica SU7. 75.000 de mașini au fost...
Sursa: wall-street.ro
-
După ce Andreea Bălan l-a blocat pe rețelele sociale, Jador i-a transmis un...
Sursa: kudika.ro