Dupa o absenta de 28 de ani, Fiat revine in America, datorita parteneriatului cu Chrysler. Oricum, italienii vizau de mai multi ani o revenire pe piata americana, iar acum s-a intamplat, oficial.

Vorbim de Fiat si de o piata, cea americana, diferita, cu caracteristici speciale fata de cea europeana. Americanii nu au mari tangente cu imaginea de marca, nu le pasa de acest aspect in aceeasi masura ca europenilor, asadar nu aceasta ar fi problema celor de la Fiat. Problema este ca Fiat nu prea are masini potrivite pentru piata americana. Produce in special masini de oras, mult prea mici si cu motoare foarte mici pentru gusturile americanilor. Plus ca exista si acea “legenda” cum ca n-ar fi extrem de fiabile, pe care o stiu si americanii.

Dar Fiat a ales sa revina si o va face chiar cu cel mai mic model actual, legendarul Fiat 500. Doar acest model le va fi oferit initial americanilor, urmat de versiunea cabrio (500C), iar apoi de Abarth 500.

Retail jobs

Ciudat, nu? Daca ne gandim mai bine, nu chiar. Italienii mizeaza pe stilul lui Fiat 500, pe formele sale frumoase si aspectul contrastant vis-a-vis de majoritatea masinilor de acolo. Intre o mare de Chevrolet si Ford, micul 500 ar avea avantajul ca iese in evidenta. Probabil va atrage in primul rand publicul feminin, iar apoi publicul cu puternice convingeri eco. Pana la urma, daca smart a prins in America (greu, e adevarat) de ce n-ar face-o si Fiat 500?

Italienii nu puteau sa ofere publicului american o masina gandita pentru Europa, din cauza diferentelor de preferinte si a caracteristicilor infrastructurii. Asa ca micul 500 a fost modificat, destul de serios, chiar daca... citeste continuarea pe Motorstory.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.