Auto7 Aprilie 2010de Dan Damian

Lectura de un minut

Peugeot a operat niste modificari motorului HDi de 1,6 litri, dar introduce si o noua cutie.

PeugeotPeugeot face un upgrade tehnic modelului de clasa mica 207, unul menit sa sporeasca atractivitatea modelului prin prima pefromantelor, consumului si emisiilor de noxe. Masina este oferita cu un nou propulsor de 1,6 litri, cu 2 supape/cilindru. Este acelasi cu vechiul motor turbodiesel de 1,6 litri, dar francezii sustin ca 50% dintre componentele propulsorului sunt complet noi.

Peugeot 207Puterea maxima a crescut pana la 112 CP, fata de 110 CP pana acum, iar cuplul maxim este de 270 NM/1.750 rpm, o crestere de 12,5% fata de motorul de pana acum. In plus, in faza de overboost, cuplul maxim ajunge, pentru o perioada limitata la 285 Nn, fata de 260 Nm pana acum. De asemenea, cuplul este dezvoltata la turatii mai joase, iar puterea maxima de 112 CP este obtinuta la 3.600 rpm, fata de 4.000 rpm la vechiul propulsor.

Un alt avantaj consta in faptul ca valorile cuplului sunt dezvoltate la turatii mai mici. In plus, motorul respecta acum normele Euro V in privinta emisiilor.

Peugeot 207Acceleratia 0 - 100 km/h fiind posibila in 10,1 secunde, iar viteza maxima este de 193 km/h, in conditiile in care consumul mediu este de 4,5 litri/100 km. O alta imbunatatire importanta consta in faptul ca acest propulsor este livrat in combinatie cu o noua cutie de viteze manuala, cu 6 trepte, in locul celei cu doar 5 trepte de pana acum.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.