Bavarezii pregatesc un model de exceptie, care va inlocui supersportivil M6, desi s-ar putea sa nu-i pastreze numele. Tinta este R8-ul de la Audi.

BMW Vision EfficientDynamicsAnul trecut BMW a prezentat conceptul Vision EfficientDynamics, o masina care arata atat de bine, incat toata lumea s-a intrebat daca o vom vedea in serie sau se va pierde in multitudinea de concepte lansate an de an de constructorii auto. Ei bine, exista planuri pentru acest concept, ba chiar unele mari.

BMW Vision EfficientDynamicsAutocar sustine ca Vision EfficientDynamics reprezinta de fapt noul M6. Nu chiat in intregine, pentru ca masina de serie va fi ceva mai "normala", dar va imprumuta destul de multe linii ale acestui concept. Planurile bavarezilor prevad o masina cu totul deosebita, fie ca se va numi sau nu M6, care sa rivalizeze cu Audi R8. Si cum s-ar putea pastra si arhitectura cu motor central a conceptului, noul M6 ar putea deveni mult mai sportiv decat predecesorul sau, actualmente in productie.

BMW Vision EfficientDynamicsConceptul Vision EfficientDynamics este propulsat cu ajutorul unui motor turbodiesel, cu 3 cilindri (premiera pentru BMW) si a doua propulsoare electrice. Masina dispune de tractiune integrala datorita faptului ca fiecare dintre cele doua motoare electrice antreneaza cate o punte.
Motorul conventional este unul turbodiesel, cu 3 cilindri, capacitatea acestuia fiind de doar 1,5 litri. Cu toate acestea BMW a reusit sa obtina din acest propulsor o putere maxima de 163 CP si 290 Nm.

BMW Vision EfficientDynamicsPuterea totala a masinii este de 356 CP, cuplul maxim fiind de 800 Nm. Cei de la BMW apreciaza ca Vision EfficientDynamics poate accelera de la 0 la 100 km/h in 4,8 secunde, viteza maxima fiind limitata la 250 km/h. Aceste performante sunt posibile in conditiile in care masina afiseaza un consum mediu de doar 3,76 l/100 km. Conceptul este un hibrid veritabil, asa ca poate rula si in modul complet electric pe o raza de maxim 50 km.

Si totusi, chiar daca aceste caracteristici suna extrem de bine, masina de serie va renunta probabil la propulsia hibrida si va adopta un mult mai conventional motor V8 biturbo, la fel ca si viitorul M5.

Sursa: Autoblog


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.