Este stiut faptul ca un supercar scoate bani din buzunarul proprietarului intr-un ritm ametitor. Si asta dupa ce masina a fost platita, tot cu o suma ametitoare. Intretinerea este foarte scumpa si aici ne referim nu doar la costurile legate de carburant, ci si la cele legate de service, asigurari (absolut necesare) si tot felul de alte costuri legate de exploatarea masinii.
Cum Bugatti Veyron este una dintre cele mai scumpe masini din lume si una dintre cele mai rapide, fiind depasita la performante doar de masini modificate mult prea mult pentru a mai putea atinge vitezele lui Veyron in conditii de confort psihic, va dati seama ca intretinerea lui este foarte costisitoare. De fapt, spun cei de la Autocar, costurile de exploatare si intretinere ale lui Veyron sunt imense, in asa fel incat britanicii sustin ca stiu un proprietar care-si trimite masina pe un trailer la locul unde vrea s-o conduca. Iar el vine cu avionul personal. E mai ieftin asa.
Britanicii spun ca doar pneurile Michelin Pilot Sport 2 facute special pentru Veyron, costa 30.000 de dolari in America si cam 23.000 de dolari in Marea Britanie. Adica pretul unei masini de clasa medie cu pretentii. Si nu va inchipuiti ca pneurile rezista foarte mult. Cei de la Bugatti recomanda schimbarea lor la fiecare 4.000 km! Proprietarul nu scapa doar cu atat, pentru ca Bugatti recomanda ca, la fiecare 15.000 km, sa fie schimbate atat pneurile, cat si jantele, suma necesara pentru asta ajungand pe la 50.000 de dolari.
Revizia anuala mai scoate din buzunar cam 20.000 de dolari, iar daca mai punem la socoteala si asigurarea masinii (stabilita doar cu anumite societati, in urma unor negocieri) costurile anuale de intretinere pentru un Bugatti Veyron ajung la frumoasa suma de 300.000 de dolari pe an.
Este adevarat ca pentru acesti bani, proprietarul, care s-a lipsit de cam un milion de euro, poate conduce un bolid cu motor W16, de 8 litri si 1.001 CP, care poate ajunge la 100 km/h in 2,5 secunde si atinge o viteza maxima de 407 km/h. La fel de adevarat este ca Bugatti spune ca Veyron consuma 40 litri/100 km in traficul urban, consumul mediu fiind de 24 litri/100 km. Asta in conditiile in care se merge normal, dar Veyron este genul de masina cu care nimeni nu merge normal.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro