Porsche Panamera are nevoie de publicitate, dar stie sa si-o faca acolo unde conteaza pentru pasionati - pe circuitele de viteza.
Cadillac CTS-VAsa cum spuneam si in acest articol, americanii au inceput sa inteleaga ce ii impresioneaza pe europeni, asa ca au incercat si chiar au reusit sa faca masini care pot sta fara complexe langa cei mai buni bolizi europeni. Daca Chevrolet Corvette ZR-1 afiseaza performante mai bune decat un SL 65 AMG si a reusit sa detina recordul coupe-urilor pe Nurburgring, mai avem un exemplu de masina americana care detine recordul, tot pe circuitul german, la categoria (neoficiala) a berlinelor.
Cadillac CTS-VMai corect spus, Cadillac CTS-V (un BMW M5, Mercedes E 65 AMG si Audi RS6 al americanilor) a reusit sa detina pana acum cateva zile recordul berlinelor grele pe Nurburgring. Asta in conditiile in care are sub capota acelasi propulsor ca cel ce echipeaza Corvette ZR-1, doar ca mai putin puternic. Motorul V8 de 6,2 litri este supraalimentat si furnizeaza 550 CP si 745 Nm. In luna mai a anului trecut, modelul american reusea sa obtina un timp de 7 minute si 59 de secunde pe Nurburgring, adica cel mai bun timp pentru o berlina.
Recordul a durat mai mult de un an, dar replica a venit chiar de la Porsche si recordul americanilor a fost depasit. Porsche a "eliberat" pe " The Green Hell" noul model Panamera, in cea mai puternica versiune a sa - Turbo (500 CP). Prima berlina cu 4 usi a celor de la Porsche a parcurs turul de circuit in 7 minute si 56 de secunde, fiind cu 3 secunde mai rapida decat CTS-V.
Acum ramane de vazut daca americanii se vor multumi cu locul 2 sau ambitia lor de ai bate pe europeni cu propriile arme ii va face sa mai alinieze o data modelul CTS-V pe linia de start a circuitului Nurburgring.

Sursa: Autoblog



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.