BMW pune la dispozitia clientilor cea mai economica motorizare diesel de pe Seria 3.
BMW vrea sa faca din Seria 3 un model cu o adresabilitate mai mare, asa ca germanii propun o noua motorizare diesel, cea mai economica, care va ajuta insa proprietarii nu numai prin mai putin bani dati pe motorina ci si prin costuri de intretinere si exploatare mai mici.
De fapt, motorul nu este unul nou, ci este o varianta modificata a celui de 2 litri. Acest propulsor livreaza in mod normal 177 CP pe modelul 320d si dispune si de o varianta mai slaba, de 143 CP pe modelul 318d. Acum, pentru noul model 316d, puterea a fost inca o data redusa, ajungand la valoare de 116 CP. Cuplul maxim inregistreaza 260 Nm inca de la 1.750 rpm. Performanatele sunt si ele reduse, dar cifrele sunt considerate suficiente de cei de la BMW pentru cel mai putin puternic model al Seriei 3. BMW 316d accelereaza de la 0 la 100 km/h in 10,9 secunde si atinge o viteza maxima de 200 km/h, prin intermediul unei cutii de viteze manuala, cu 6 trepte.
BMW 316dDaca performantele dinamice au scazut, cele legate de consum au crescut. Dealtfel, noul 316d este cel mai economic model al Seriei3 creat vreodata. Masina afiseaza un consum mediu declarat de 4,5 l/100 km. Asta inseamna cu 400 grame, in medie, la 100 km, mai putin decat urmatorul nivel de putere al motorului (143 CP) pe modelul 318d.
Acesta este ce de-a sasea motorizare diesel pentru BMW Seria 3, bavarezii oferind acum modelele: 316d (116 CP), 318d (143 CP), 320d (177 CP), 325d (197 CP), 330d (245 CP) si 335d (286 CP). L acapitoul benzina exista 6 optiuni pentru motorizare: 316i (122 CP), 318i (143 CP), 320i (170 CP), 325i (218 CP), 330i (272 CP) si 335i (306 CP).


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.