Germanii au prezentat caracteristicile celor mai puternice modele S-Klasse AMG, dupa faceliftul berlinei de lux.

Mercedes are in varful gamei S-Klasse doua modele deosebite, care reprezinta tot ce poate oferi mai bun limuzina de lux S-Klasse in materie de performanta. Aceste doua modele poarta semnatura AMG si au dominat copios batalia puterii dintre S-Klasse si vechea generatie BMW Seria 7.
Mercedes a relansat cele doua S-uri AMG cu faceliftul aplicat intregii game S-Klasse si cu toate ca modelele de top S 63 AMG si S 65 AMG nu au suferit modificari tehnice, acestea raman cele mai performante in clasa de lux.
Mercedes S 63 AMG dispune de un propulsor V8, aspirat, cu cilindreea de 6,3 litri, care produce 525 CP si 630 Nm, masini fiind capabila sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 4,6 secunde. Modelul si mai puternic este insa S 65 AMG, al carui V12 biturbo de 6 litri, produce 612 CP si nu mai putin de 1.000 Nm. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in doar 4,4 secunde, in ciuda masei impresionante a bolidului.
BMW 760iConcurentul de la BMW, modelul 760i vine cu un motor V12 biturbo, de 6 litri, care produce 544 CP si 750 Nm. Aceste valori ii permit masinii sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 4,6 secunde, prin intermediul unei cutii automate cu 8 trepte, iar viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h.
Diferentele la acceleratie sunt minime, dar la nivel de imagine ele conteaza. Audi a fost lasat in urma pentru ca al lor S8, care dispune de un V10 de 5,2 litri dezvolta doar 450 CP (la fel ca si Audi A8 6.0 W12) accelereaza pana la 100 km/h in 5,1 secunde.

La nivel estetic, faceliftul aplicat celor doua AMG-uri este unul foarte discret. Doar usoare retusuri la spoilerele fata/spate, noi optiuni si materiale mai bune pentru interior. Din punct de vedere al sigurantei se remarca sistemul Torque Vectoring Brake. Acesta ajuta la stabilitatea masinii, cand virajele sunt luate in forta, prin franarea rotii spate din interiorul virajului.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.