Modificarile nu sunt foarte mari, dar sunt suficiente pentru a da masinii un aspect mai actual. La nivelul designului, spoilerul fata a primit o grila de aerisire mai mare, desenata in mare parte pe spoilerul initial, care confera iluzia unei cresteri in dimesiuni.
La interior, modificarile se refera strict la materiale mai bune, fara redesenari ale componentelor plansei de bord. Inginerii au avut ceva treaba cu propulsoarele, iar la acest nivel imbunatirile constau in economie si reducerea noxelor. Astfel, propulsorul pe benzina, de un litru (68 CP) consuma in medie 4,5 l/100 km, iar emisiile de cO2 au scazut la valoarea de 106 grame/km. Si propulsorul diesel de 1,4 litri (55 CP) a juns la emisii de CO2 de 108 grame/km, consumul mediu fiind de 4,1 l/100 km.
Citeste mai multe pe Wall-Street
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat s-au despărțit, după 3 ani de relație!
Sursa: kudika.ro
-
Limuzina de aproape șapte metri a lui Putin va fi produsă în fosta uzină...
Sursa: wall-street.ro
-
Laura Olaru, românca cu gențile bomboană, își deschide primul magazin din țară
Sursa: retail.ro