Chiar daca este mai mare, din punct de vedere al capacitatii cilindrice, decat motorul de 2,7 litri, noul HDi este mai economic, afisand un consum mediu de 7,4 l/100 km, adica cu un litru/100 km mai putin decat motorul de 2,7 litri. Cuplul maxim este de 450 Nm, cu 10 Nm mai mare decat cel al motorului pe care il inlocuieste, dar aceasta valoare este disponibila si mai repede, de la 1.600 rpm.
Ca si actualul diesel de 2,7 litri, noul HDi de 3 litri va fi cuplat, atat in cazul lui C5, cat si in cazul modelului mai mare, C6, la o cutie de viteze automata, cu 6 trepte.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Libra Bank introduce inteligența artificială generativă în aplicația de...
Sursa: futurebanking.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Claudiu Crețu, șeful ELCEN: Termoenergetica datorează ELCEN un miliard de lei
Sursa: wall-street.ro
-
Fratele regretatei Mădălina Manole, reproșuri dure la adresa juraților de la...
Sursa: kudika.ro