La start, rezervorul masinii a fost umplut la capacitate maxima, cu 45,53 litri de motorina, iar busonul de alimentare si capota masinii au fost sigilate. Gerhard Plattner a acoperit cu aceasta cantitate de combustibil nu mai putin de 1.562 km, de unde rezulta un consum mediu de 2,9 litri/100 km. Evident ca s-a condus cat mai economic cu putinta, dar pe autostrazi s-au atind si viteze de croaziera de 110 km/h. In plus, pilotul austriac a avut de infruntat si conditti dificile, cum ar fi o noapte de ploaie, despre care Plattner spune ca a influentat consumul.
Sosirea ar fi trebui sa aiba loc in Frankfurt, dar ajuns acolo, Plattner, care reusise deja sa stabileasca recordul pentru cel mai bun consum in clasa mica, a vazut ca mai avea ceva motorina in rezervor. Asa ca destinatia finala a fost Göttingen, unde oficialii au desigilat rezervorul si au reusit sa faca plinul cu exact aceeasi cantitate de combustibil incarcata la plecare: 45,53 litri.
Oficial, Seat Ibiza Ecomotive afiseaza un consum mediu de 3,7 litri/100 km, emisiile de CO2 fiind de 98 grame/km.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro