Un german demonstreaza ca o masina sport de referinta poate fi foarte economica, daca se vrea acest lucru.

Cat de economic poate fi un Porsche 911 Carrera?Evident, testele de consum nu prea sunt indicate masinilor sport pentru ca nu sunt relevante pentru pozitia masinii pe piata si pentru clientii vizati. In acelasi timp exista insa si provocarea de vedea care este cel mai mic consum care poate fi obtinut cu o masina sport, dotata in general cu motor de cilindree mare.

Cat de economic poate fi un Porsche 911 Carrera?Provocarea a fost acceptata de un fost pilot de curse, in prezent prezentator al unei emisiuni auto, care si-a propus sa vada cat de economic poate fi un Porsche 911 Carrera, in ciuda unui motor de 3,6 litri care dezvolta 345 CP. Germanul a condus 648 km, incercand sa aplice tot ce stia despre condusul economic. Din aceasta distanta, 190 km au fost parcursi pe diferite drumuri nationale, 30 km au fost rulati in oras, iar restul pe autostrazi. La finalul celor 648 km computerul de bord arata un consum mediu de 6,7 litri la 100 km parcursi.

La inceputul testului masina a fost alimentata cu benzina, rezervorul si compartimentul motor au fost sigilate de un inspector al unei organizatii germane de profil, astfel incat acest record sa fie omologat.

Cat de economic poate fi un Porsche 911 Carrera?

Pilotul a rulat dupa regulile condusului economic, dar in conditii normale de trafic, cu luminile aprinse si cu cateva sesiuni de ploaie pe parcurs. In afara oraselor viteza a variat intre 90 si 130 km/h, cu motorul intre 1.800 rpm si 2.000 rpm. Viteza medie obtinuta la finalul testului a fost de 84 km/h. Un element care a facilitat obtinerea acestei performante este cutia (optionala) PDK (cu dublu ambreiaj), cu 7 trepte, mai economica decat cea manuala, oferita standard pentru 911 Carrera.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.