Mercedes se prezinta la Paris cu o propunere indrazneata pentru noul E-Klasse.

Paris 2008: Mercedes in pragul unei noi revolutii de design: Concept FascinationConstructorii premium consacrati trebuie sa aiba foarte mare grija cand vin cu schimbari majore de design. Piata este destul de conservatoare pe acest segment si pentru acesti producatori asa ca nu digera prea usor schimbarile. Cel mai bun exemplu este inceputul erei Bangle la BMW.

Pe de alta parte schimbarile sunt necesare, pentru a evita plafonarea. Iata ca pentru Mercedes a venit vremea unei schimbari importante, iar germanii au ales Salonul Auto de la Paris pentru a tatona piata.

Paris 2008: Mercedes in pragul unei noi revolutii de design: Concept Fascination"Cobaiul" este conceptul Concept Fascination, un break care prefigureaza noul E-Klasse, din perspectiva designului. Evident, in cadrul standului Mercedes, toata lumea studiaza acest concept. In special partea frontala a acestuia, pentru ca tocmai aici se manifesta schimbarea. Cele patru blocuri optice ovale, caracteristice lui E-Klasse se pare ca vor fi inlocuite cu unele in forma de romb, care arata mult mai agresiv. Ba chiar unii spun ca sursa de inspiratie pentru ele au fost farurile de la Lexus GS, model care concureaza direct modelul german de clasa mare.

Paris 2008: Mercedes in pragul unei noi revolutii de design: Concept FascinationOricum, in afara de faptul ca Fascination nu dispune de rame pentru geamurile portirelor si nici de montant central, conceptul nu pare departe de productia de serie, mai ales ca plansa de bord este una fara nici un fel de elemente fanteziste, ci dotata cu comenzi tipice modelelelor de serie Mercedes. Doar partea din spate a fost prezentata ca ingloband un suport pentru sticla de sampanie si pentru pahare, dar asta este doar de dragul spectacolului.

Paris 2008: Mercedes in pragul unei noi revolutii de design: Concept FascinationConceptFascination este prezentat la Paris cu primul reprezentant al unei noi game de propulsoare turbodiesel. Este vorba de un motor de 2,2 litri cilindree, care dezvolta 204 CP si 500 Nm. Consumul mediu este de 5,2 litri/100 km. Valorile sunt valabile pentru modelul C 250 CDI BlueEfficiency, prezent in cadrul standului tot cu acest motor.

Paris 2008: Mercedes in pragul unei noi revolutii de design: Concept Fascination

Adevarate pete de culoare (si puncte de admiratie) sunt noul SL 63 AMG, dar si modelul SLR McLaren, una din ultimele editii inainte de scoaterea din productie a supercar-ului.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.