Asemanator ca arhitectura cu standul BMW, cel al lui Mercedes pune accentul pe ecologie, dar si pe ultimele creatii ale departamentului AMG.

Dispus pe doua nivele, standul, impresionant ca dimensiuni, gazduieste in partea de jos toata gama Bluetec. Adica modele din clasele C si E echipate cu propulsoare diesel, care au fost optimizate la nivelul motorului, transmisiei si aerodinamicii pentru a consuma mai putin si pentru a limita emisiile de dioxid de carbon. Chiar daca masinile sunt cunoscute, spectacolul este asigurat de amplasarea lor si de luminile din stand.

Una dintre noutati este bolidul Mercedes C63 AMG, antidotul pentru noul M3 al celor de la BMW. Masina are un design agresiv, care mi-a placut mult…pana am ajuns in sectiunea destinata tunerilor unde troneaza la loc de cinste Brabus Bullit, fata de care C63 AMG pare doar o berlina premium.

Standul Mercedes la Frankfurt: C63 AMG si F700 Concept
In ceea ce priveste partea de concepte, Mercedes s-a prezentat cu F700, o limuzina futurista ale carei portiere se deschid in oglinda si care arata….cam ciudat. Nu imi dau seama ce ar putea prelua modelele de serie din designul lui F700, care nu prea aduce a Mercedes decat prin grila frontala. E drept ca F700 sustine tehnologii avansate pe care le vom avea in productia de serie nu peste mult timp. Este vorba in special de motorul DiesOtto, care produce 238 CP si 400 Nm dintr-o cilindree de 1,8 litri. De fapt, cam asta au dorit cei de la Mercedes sa arate, ca in viitor sedanurile de lux nu voi mai avea neaparat motoare imense, cu un consum urias.

O alta premiera, care ii intereseaza in special pe familisti, este cea a versiunii Estate a modelului C-Klasse.

Galerie foto

Dan Damian


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.