Sa zicem ca ai o masina, nu conteaza de care si de la ce producator. Cand vine vremea s-o schimbi, din diverse motive, ai de ales. Cumperi acelasi model, dar mai nou, de la aceesi marca sau cumperi un alt model al aceleiasi marci? Sau schimbi marca si te orientezi catre altceva?
JD Power face, deja de 9 ani, un studiu care ne arata ce marca are cei mai fideli clienti. Cat sunt de multumiti clientii de masinile unei anumite marci, astfel incat schimba sau nu respectiva marca atunci cand vor sa schimbe masina. Evident, absolut toti producatorii isi doresc sa nu piarda clienti, sa-i retina pentru noile modele pe care le ofera.
In ultimul studiu, castigatorul este unul surpriza. Poate va vine greu sa credeti, dar... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro