Stiti deja, aproape toate cutiile automate moderne au acea “poarta” pentru a putea schimba manual. Bine, la unele, desi au asa ceva, mai bine ramai in Drive si gata, sunt enervante folosite manual.
Dar unele cutii, cele mai bune, iti permit sa schimbi manual si sa fii si eficient (pe langa placere) pentru ca iti permit sa urci mai mult in ture decat daca ar fi fost in Drive.
Ati vazut probabil, schimbul acesta manual se face, ca la curse, in regim secvential: inainte-inapoi, pentru a urca sau cobori treptele. Ei, aici am eu o problema, cum inteleg constructorii sa faca aceasta selectei a treptelor.
In principiu, e vorba de inainte-inapoi, dar cum? De exemplu, BMW foloseste sistemul cel mai bun, cel folosit in curse, cel natural: impingi (inainte) – selectezi o treapta inferioara, tragi (inapoi) – selectezi una superioara. Bavarezii au avut... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro