In primul rand, clientii nu sunt piloti, asa ca le era greu sa se acomodeze cu masina in asa fel incat sa reuseasca sa scoata tot ce se putea din puterea motorului prin intermediul aderentei pneurilor. Si nu va inchipuiti ca era usor sa scoti timpul pe care ti-l spunea constructorul. Masinile supersport aveau acum 10 ani cutii manuale. Deci, ca sa pleci tare, trebuia sa dai drumul la ambreiaj si sa accelerezi in asa fel incat sa nu invarti in fum rotile spate. E spectaculos sa le afumi, dar e.. citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ video)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro