Indiferent cat de tentanta este oferta, amanarea livrarii masinii dorite poate duce la anularea comenzii.

Tata NanoMulti oameni isi doresc mult o anumita masina. Fie una fara pretentii, dar pentru care au muncit mult ca sa si-o poata permite, fie una mai scumpa, dar pe care, la fel, au asteptat-o mult din punct de vedere al posibilitatilor. Si totusi, dealerii invata ca oamenii nu sunt dispusi sa lase de la ei foarte mult, doar pentru a pune, intr-un final, mana pe masina dorita.

Cum am mai spus, se poate intampla indiferent de pretentiile si pretul masinii dorite. Mai mult, este scenariul care se intampla si in czul celei mai ieftine masini din lume. Dealerii Tata Motors semnaleaza acest fenomen in cazul modelului Tata Nano, cea mai ieftina masina din lume, cu un pret de baza de 2.500 dolari.

Tata NanoTata Nano a fost vazut ca o adevarata mina de aur pentru piata locala, cea indiana. Nano reprezinta esenta conceptului de masina, care te poate duce din punctul A in punctul B si atat, fara nici un fel de alte pretentii si evident ca producatorul a fost asaltat de comenzi. Multi clienti, circa 100.000 si-au luat deja in primire masina, dar multi altii asteapta de luni bune, fara rezultat.

Tata NanoDealerii au constatat insa ca, desi masina nu are concurent, tot mai multi indieni renunta la comenzi din cauza timpului mult prea mare de livrare. Indienii prefera alte modele, pentru ca au destule optiuni, semnificativ mai scumpe, pentru ca pe acestea le pot avea in cateva zile. In schimb, pentru Tata Nano trebuie sa astepte multe luni. Asa ca renunta la Nano, estimarile aratand ca acest lucru s-a intamplat cu circa 15% dintre cei ce au facut rezervari. Iar 15% inseamna peste 30.000 de comenzi anulate.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.