Auto14 August 2009

Lectura de 2 minute

Ferrari ofera gratuit tonuri de apel cu sunetului noului 458 Italia.

Inca nu a debutat oficial, dar o va face luna viitoare. Promite sa fie un Ferrari absolut special avand in vedere ca predecesorul sau - F430 - este un model extrem de bun, iar noul model - 458 Italia este mult mai bun decat F430.

Ferrari a inceput deja promovarea modelului 458 Italia, care va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt si ofera pe site-ul oficial tonuri de apel si poze wallpaper cu noul bolid italian.

Tonurile de apel sunt strucurate in 4 categorii: Overtaking, On the track, Acceleration, Off the mark si On board. Acestea sunt disponibile pentru download aici si sunt insotite de poze wallpaper pentru telefonul mobil. Tonurile de apel pot fi descarcate in format M4R pentru iPhone si MP3 pentru celelalte telefoane mobile.

Ferrari 458 ItaliaDesenat de Pininfarina, 458 Italia arata si mai exotic decat F430, cu blocuri optice cu LED-uri dispuse pe verticala si o "taietura" pe laterale, care face ca spatele sa para masiv, evident din cauza motorului amplasta central. Stopurile pastreaza forma celor de la F430, dar nu mai sunt duble, iar partea de jos a spoilerului este de fapt un difuzor de aer in centrul caruia am fost amplasate 3 tevi de esapament, renuntandu-se la formatul 2+2 de la F430.

Ferrari 458 ItaliaMotorul este tot un V8, dar unul nou, cu cilindreea de 4,5 litri. Puterea maxima este de 570 CP/9.000 rpm, iar cuplul atinge 540 Nm/6.000 rpm. Turatiile au crescut, atat pentru puterea maxima cat si pentru cuplu, dar trebuie mentionat faptul ca, din cei 540 Nm, 80% sunt disponibili inca de la 3.250 rpm.

Ferrari 458 ItaliaCum 458 Italia are o greutate de 1.380 kg, fara lichide este sensibil mai usor decat F430, asa ca performantele sunt semnificativ mai bune. Acceleratia 0 – 100 km/h este posibila in 3,4 secunde, iar viteza maxima este de 325 km/h. Transmisia este asigurata de o cutie de viteze cu dublu ambreiaj si cu 7 trepte, de ca care se astepta o si mai mare rapiditate la schimbare, fara de cea deja foarte performanta de pe F430.

Ferrari 458 ItaliaItalienii au facut minuni si la nivelul franelor. Un sistem electronic recunoaste cand soferul ia brusc piciorul de pe acceleratie si – instant – pretensioneaza franele, eliminandu-se timpul mort care apare cand soferul muta piciorul drept de pe acceleratie pe frana. 458 Italia poate opri de la 100 km/h in doar 32,5 metri.
Desi cu un motor mai mare si mai puternic, 458 Italia are nevoie, in regim mixt de doar 13,7 l/100 km, fata de cei 18 litri necesari lui F430.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.