Pornim discutia de la ultimul model Bentley si vom ajunge la o dezbatere asupra luxului la automobile. Britanicii au lansat ieri versiunea Speed a cabrioletului GTC. Este vorba de un model mai special, mai exclusivist, care ofera atat de multe lucruri incat este greu sa-i poti reprosa ceva. Designul nu a fost mult schimbat, dar marirea suprafetei grilei de aerisire din partea inferioara a spoilerului atrage imediat atentia, la fel ca si eleronul discret grefat pe capota portbagajului.
Cu adevarat impresionanta este insa puterea motorului. Propulsorul W12 de 6 litri, biturbo, dezvolta in mod normal 560 CP. Pe noul GTC Speed, in urma unor modificari, acesta ajunge la o putere maxima de 610 CP, cuplul inregistrand 750 Nm pe o plaja de turatie exceptional de mare, intre 1.700 rpm si 5.600 rpm, datorita celor doua turbocompresoare. In aceste conditii nu e de mirare ca, desi greutatea masinii depaseste 2 tone, acceleratia 0-100 km/h este posibila in 4,8 secunde , iar viteza maxima este de 322 km/h. Chiar si cu plafonul (textil) coborat, GTC Speed ajunge la 312 km/h. Masina a fost coborata din suspensii, cu 10 mm pe fata si 15 mm pe spate, iar optional se ofera frane cu discuri ceramice.

Interiorul ofera cam tot ce se poate in materie de lux: design retro, dar cu elemente moderne, piele de cea mai buna calitate, repere asamblate ireprosabil (manual), toate sistemele de confort si siguranta pe care vi le puteti inchipui, etc.
In aceste conditii ofera sau nu Bentley tot ce este necesar ca sa te simti cat de bine se poate sau e nevoie si de mai mult? Incercam sa discutam acest aspect intr-un mod obiectiv. Nu ridicam in slavi marca britanica Bentley, vrem doar vedem daca nu cumva reprezinta echilibrul intre tot ce ti-ai putea dori de la o masina de lux. Sigur, exista Rolls-Royce si Maybach, referintele unanim si oficial acceptate in materie de lux, dar nu ofera modele acestor doua marci, mult mai mult decat e necesar, chiar si cand vorbim de lux? Sa luam cateva caracteristici: Bentley (GT Speed, GTC Speed, Flying Spur Speed – care vreti) este mai rapid decat Phantom si Maybach, are un nivel de imagine comparabil cu al marcii Rolls-Royce si mult mai bun decat cel al lui Maybach, asigura un confort asemanator, are materiale de cea mai buna calitate etc. Pe de alta parte, pretul este mai mic, dimensiunile sunt mai mici (aici pornim de la premisa ca ce e mai mare nu este in mod obligatoriu si mai bun).
Voi ce parere aveti? Nu dam verdicte, nu judecam oamenii care aleg luxul extrem pentru ca isi permit. E o discutie libera, dar ar fi de preferat sa va spuneti parerea insotind-o de argumente (personale si obiective).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro