Monopostul, dezvoltat sub numele intern de 659, este construit avand in vedere noile reglementari tehnice din aceste sezon de Formula 1. Una din principalele schimbari este adoptarea noului sistem electronic, care va fi unul standard, folosit de toate echipele si dezvoltata de McLaren Electronic Systems. Transmisia, semiautomata, secventiala, cu 7 trepte este construita in asa fel incat sa poata fi utilizata 4 curse consecutive - aceasta fiind o reglementare obligatorie FIA pentru 2008. Modificari importante s-au operat si la sistemul de franare si la cel de schimbare a treptelor de viteza.
Despre propulsorul V8 de 2,4 litri nu se spune mare lucru, dar inginerii ne asigura ca puterea a crescut. Asta se va vedea cel mai bine la inceputul campionatului, unul care se anunta foarte interesant avand in vedere noile reglementari tehnice.
Aerodinamica masinii de prezentare va fi substantial schimbata la prima cursa de la Melbourne, asta pentru a nu o dezvalui de acum concurentilor.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro