S-au stabilit coordonatele tehnice ale viitoarelor sezoane de Formula 1, iar schimbarile sunt majore. In primul rand, incepand cu 2013, se va renunta la actualele propulsoare V8, de 2,4 litri, aspirate. In locul lor, echipele vor trebui sa dezvolte motoare mult mai mici, de 1,6 litri, turbo, cu doar 4 cilindri.
Totul este facut in ideea de economie, si de carburant, dar si de costuri generale cu dezvoltarea motoarelor. Pentru ca Formula 1 este un vector de imagine si trebuie folosit pentru promovarea ecologiei si responsabilitatii in privinta cheltuielilor.
Idee cu care eu nu sunt de acord. Formula 1 este altceva, este culmea tehnologiei de curse si ar trebui s-o vedem ca arate. Sa vedem unde se poate ajunge, cu motoare mari, puternice, limitele sa fie doar cele care dicteaza siguranta pilotului. Va mai amintiti cum urlau... citeste continuarea pe Motorstory.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Horoscop pentru suflet: Mantra zodiei tale pentru săptămâna 1-7 aprilie
Sursa: kudika.ro
-
Cum ar putea crește PIB-ul României cu 7 miliarde de lei?
Sursa: futurebanking.ro
-
Despescu, MAI: Intrarea României în Schengen nu implică vreo obligație...
Sursa: wall-street.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro