Masina are garda la sol redusa cu 5 cm, iar lungimea a crescut cu aproximativ 3 cm. Partea frontala dispune de blocuri optice redesenate, dar cel mai mult atrage atentia spetele si partea laterala care plonjeaza catre partea posterioara, de aici provenind senzatia de coupe. Si stopurile au o alta forma fata de cele de la Passat, acestea fiind mai rotunjite si intinzandu-se si pe aripile laterale spate. Per total, s-a reusit imprimarea unui design mai elegant si mai dinamic, aceste aspecte fiind sustinute si de motoare pe masura.
Noul Passat CC va putea fi echipat cu propulsorul de 1,8 litri TSI (160 CP) sau cu motorul de 2 litri FSI, turbo, care livreaza 200 CP. Versiunea de varf la capitolul motorizari pe benzina va avea un propulsor V6 de 3,6 litri, care produce aproximativ 300 CP.
Cei ce prefera diesel-ul, vor putea opta fie pentru motorul 2.0 TDI (140 CP), fie pentru acelasi motor dar cu puterea marita la 170 CP (acceasi versiune pe care o intalnim la Skoda Octavia RS - varianta diesel). Transmisia se face fie catre puntea fata, fie (optional) catre toate cele patru roti prin sistemul 4Motion.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Top 3 zodii ce vor avea un început de mai incredibil. Au cale liberă spre...
Sursa: kudika.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Argeș Mall, cel mai mare centru comercial din județ...
Sursa: wall-street.ro