Constructorul corean are planuri mari in viitorul apropiat si nu se mai multumeste doar cu modele accesibile ca pret, dar fara pretentii. Hyundai tocmai a facut o miscare indrazneata prin care ii provoaca pe cei de la Mercedes, BMW, Audi si Lexus, pe teritoriul dominat de acestia.
Hyundai Genesis este o berlina de clasa mare care afiseaza pretentii de lux si pe care constructorul o va promova mai intai in America, stiut fiind faptul ca americanii sunt mai putin sensibili la imaginea de marca. Fara indoiala insa ca Hyundai va aduce modelul si in Europa.
Genesis Sedan afiseaza un design indraznet, aproape opulent, stilistii constructorului neavand de urmat o imagine de marca. Pur si simplu au desenat ce li s-a parut mai potrivit pentru segmentul berlinelor mari si se poate spune ca au reusit sa impresioneze. Interiorul este foarte luxos si promite cam tot ceea ce au si concurentii in privinta sistemelor si echipamentelor de lux.
Cum nu te poti bate cu Mercedes, Audi si BMW fara niste motoare serioase, Hyundai a echipat Genesis cu primul V8 din istoria marcii. Acesta are o capacitate de 4,6 litri, dezvolta 368 CP si poate propulsa masina pana la 100 km/h in aproximativ 6 secunde. Mai este dispoinibil si un V6, tot pe benzina, care dezvolta 268 CP din 3,3 litri, dar si un alt V6, de 3,8 litri a carui putere maxima ajunge la 290 CP.
Ambitiile nu se opresc aici. Genesis dispune de o platforma complet noua, cu tractiune pe puntea spate, premiera pentru Hyundai, puterea fiind adusa la roti prin intermediul unei cutii automate cu 6 trepte. Suspensiile sunt setate pentru o buna tinuta de drum, cu accente de sportivitate, cel putin asa sustin oficialii coreeni care atrag atentia ca tehnologia inglobata in suspensii ASD (Selective Dampers) se regaseste si la BMW Seria 5 si Mercedes E-Klasse. Dealtfel aceste doua modele le vizeaza Genesis, plus Audi A6 si Lexus GS.
Pentru cei care pun pe primul loc imaginea de marca, inexistenta la Hyundai in acest segment, constructorul coreean vine cu preturi soc. In SUA, pretul de pornire pentru Genesis va fi de aproximativ 30.000 de dolari, in conditiile in care modele germane sunt cam cu 70% mai scumpe. In plus, pe piata americana Hyundai acorda pentru Genesis garantie completa timp de 5 ani (in limita a 60.000 de mile (aprox. 100.000 km)) si garantie de 10 ani sau 100.000 de mile (160.000 km) pentru motor si cutie.
Ce credeti? Va reusi Genesis sa conteze cu adevarat in clasa mare, in dauna modelelor Mercedes E-Klasse, BMW Seria 5, Audi A6 si Lexus GS?
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro