A treia generatie a modelului Laguna va fi disponibila la sfarsitul acestui an si promite sa atraga atentia cat se poate de mult.
Francezii au facut publice pozele si informatiile despre noul model de clasa medie, care va putea fi admirat la Salonul Auto de la Frankfurt din luna septembrie. Aspectul cel mai important al masinii este fara indoiala designul. Renault a preferat o abordare indrazneata la acest capitol, in traditia recenta a marcii. Asta chiar daca francezii au avut niste probleme cu mult prea futuristul Avantime sau cu modelul de clasa mare Vel Satis. Din punct de vedere al designului, cel mai discutat va fi probabil spatele masinii, masiv si cu stopuri de dimensiuni mari, plasate in partea superioara. Renault s-a gandit probabil ca spatele si mai radical al actualului Megane hatchback a fost acceptat pe piata, asa ca nu sunt motive ca potentialii clienti sa nu gaseasca cel putin interesant spatele noii Laguna. In rest, francezii promit tot ce e mai bun: suspensii mai bune, intarite cu 20% pe fata si 50% pe spate (a doua generatie n-a excelat deloc la acest capitol), interior rafinat si mai spatios si o gama de motoare mai performante.Renault Laguna -Francezii ne promit fiabilitate!
La capitolul propulsoare diesel, Laguna va putea fi echipata cu motorul de 2 litri dCi, in versiunile de 130 CP, 150 CP si 175 CP, dar si cu cel de 1,5 litri (110 CP), care afiseaza un consum mediu de doar 5,1 l/100 km. Ramane de vazut daca cilindreea de 1,5 litri nu va fi totusi cam mica pentru o masina de clasa medie, chiar daca motorul este impins pana la 110 CP. Pentru cei care prefera motoarele alimentate cu benzina, vor fi disponibile doua motoare, unul de 2 litri aspirat care ofera 145 CP si unul tot de 2 litri, cu turbocompresor care livreaza 170 CP si este cuplat la o transmisie automata cu sase trepte. Francezii promit si alte propulsoare, care vor fi disponibile dupa debutul vanzarilor, programat pentru luna octombrie.
Renault Laguna -Francezii ne promit fiabilitate!
Se stie ca Renault Laguna a fost prima masina care a obtinut cinci stele la testele de impact ale EuroNCAP, asa ca francezii au de aparat o reputatie solida. Noul model promite sa stabileasca noi standarde cu o structura de deformare si mai bine gandita, multe airbag-uri cu declansare in doua faze, centuri de siguranta cu pretensionare dubla si airbag-uri laterale cu deschidere adaptata la forta de impact.
Pentru a-i convinge pe cei reticenti fata de automobilele franceze, Renault afirma ca noua Laguna a trecut printr-o serie de teste foarte dure, in climate dificile cum ar fi cele din Argentina, Rusia, Malayezia si Australia.Renault Laguna -Francezii ne promit fiabilitate!Renault Laguna -Francezii ne promit fiabilitate!


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.