Renault are obiceiul sa lanseze noile nume din gama cu ajutorul unor concepte care, in final, se dovedesc ca nu prea au nicio legatura cu modelul de serie.
S-a intamplat cam cu toate: Megane (in 1988 era un concept de sedan luxos, motorizat de un V6 de 3,0 litri, burdusit de tehnologie si fara montant central), Laguna (care in 1990 era un concept de roadster cu motor central), Scenic (1991 – ok, tot un fel de monovolum compact, dar radical diferit de versiunea de serie), Koleos (1999 – SUV, dar monovolum), Vel Satis (1998, din care s-a inspirat mai mult Avantime decat modelul de serie omonim), Fluence (un GT concept din 2004 care s-a transformat mai tarziu in Laguna Coupe) si or mai fi si altele.
Aceeasi teorie se poate aplica si in cazul celui mai nou model de serie anuntat de constructor... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro