Auto1 Octombrie 2010

Lectura de 2 minute

Volkswagen a prezentat a saptea generatie a modelului Passat la Salonul Auto de la Paris. Designul este nou, dar in acelasi timp pare prea imbatranit.

Gata! Incepem sa vedem premierele de la Salonul Auto de la Paris, iar acum priviti noul VW Passat.

A saptea generatie, dupa cum spune Volkswagen, dar – in spiritul reducerii costurilor, promovat agresiv si clar cu ultima generatie Golf – este o mare sansa ca sub caroseria noua sa fie acelasi Passat pe care il stiati deja. Adica nemtii au pastrat platforma si au venit cu un nou design. Stim cu totii ca foarte multi romani sunt mari fani Passat, in ideea in care VW a marit constant dimensiunile masinii si a ajuns la un nivel bun si oarecum pretentios al materialelor de interior si finisarilor. Bineinteles ca si pretul a crescut. Constant.

Sa revenim insa la noua generatie, a saptea. Designul este unul semnat de Klaus Bischoff (seful de design VW) si Walter de Silva (de care sigur ati auzit) si – cu toata sinceritatea – va spun ca nu-mi place. E clar, arata mai bine decat modelul pe care il inlocuieste, dar nu este ceea ce trebuie. Inteleg faptul ca marea majoritate a clientilor de VW nu vor ceva exotic si pasional, dar deja VW este mult prea rigid. Asa vad si noul Passat, extrem de rigid si nu era cazul. Nu trebuie neaparat sa faca ceva in genul Seat (pentru ca detin marca Seat), dar nici chiar asa.

Dincolo de cromul grilei, linia de LED-uri din faruri si structura high-tech a farurilor, nu este nimic deosebit. O silueta masiva, fara acel ceva care sa te atraga. Si nici spatele nu arata neaparat mai bine. Imi plac noile stopuri, doar ca par prea mici pentru dimensiunile masinii.

Citeste si:
Volkswagen nu va mai lansa SUV-uri noi: "Nu facem bani”
Volkswagen nu va mai lansa...

Si va spuneam ca s-ar putea sa incerce sa nu schimbe chiar tot! Si nici n-au schimbat tot, desi in comunicatul de presa spun ca doar plafonul (!) este neschimbat. Ei bine, portierele spate arata... citeste continuarea si vezi o galerie foto completa pe Motorstory.ro!



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.