Noul Peugeot 3008 Hybrid4 este prima masina de serie care combina un motor turbodiesel cu unul electric, intr-o aranjare mai putin obisnuita. Tot ce exista la acest moment pe piata in segmentul hibrid utilizeaza motoare pe benzina, cuplate cu unul electric. Turbodieselul folosit de Peugeot, in combinatie cu motorul electric afiseaza o eficienta mult mai buna, consumul si noxele fiind foarte mici.
Francezii au preferat pentru 3008 Hybrid4 un turbodiesel normal, de 2 litri si 163 CP (300 Nm). Asadar, un nivel bun de putere, acest motor antrenand doar puntea fata. Si puntea spate este motoare, datorita unui motor electric care dezvolta maxim 37 CP (200 Nm).
Cele doua motoare pot functiona impreuna (situatie in care 3008 Hybrid4 are tractiune integrala), dar si independent. Exista mai multe moduri de functionare selectabile de catre sofer.
- In modul Auto, functionarea celor doua motoare este dictata automat, pentru a.... citeste continuarea pe Motorstory.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro