Ideea este ca noul CLS nu este deloc o masina urata. Arata bine, foarte bine, dar lipseste elementul original al primei generatii. Primul model are un design care a surprins la momentul lansarii (2003) pentru ca avea o forma si o parte frontala diferita, sensibil diferita de a oricarui model din gama nemtilor.
Noul CLS nu mai suprinde atat de mult. Partea frontala este unica, dar seamana oarecum cu a celorlalte modele actuale Mercedes. Ma astept ca masina sa arate excelent in realitate, dar – pentru mine – parca nu mai are prospetimea pe care a avut-o primul model. Da, primul model pare extrem de simplu acum, din punct de vedere estetic, dar atunci parea altceva. Si asta asteptau si clientii. Altceva. Si s-a vazut la vanzari. 170.000 de exemplare din 2004 pana acum, foarte bine pentru o masina premium, destul de scumpa.
Spatele, zona cea mai importanta pentru aspectul unui coupe cu 4 usi, ramane pe aceeasi linie, dar nu-mi plac neaparat stopurile. Parca sunt prea rotunjite, nu.... citeste continuarea si vezi o galerie foto completa pe Motorstory.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro