Chevrolet a publicat pretul noului model Volt, masina care s-ar putea impune rapid in fata Toyotei Prius si a tuturor modelelor electrice actuale.

America se pregateste de schimbare, iar Chevrolet pare sa fie pe val. Pe valul modelelor electrice, care prind foarte bine in Statele Unite, in mod paradoxal tara cu cel mai poluant parc auto comparativ cu Europa si Japonia.

Modelul care are toate sansele sa domine categoria masinilor electrice este Volt-ul celor de la Chevrolet. Americanii lucreaza de multi ani la aceasta masina, iar acum, foarte aproape de lansare, au avansat si un pret. Noul Volt va costa 41.000 de dolari, dar cei interesati l-ar putea cumpara la doar 33.500 de dolari, datorita bonusurilor acordate de statul american celor ce achizitioneaza masini cu nivel de poluare foarte redus.

De ce este Volt masina care face diferenta?
Simplu. Americanii au gandit acest model cu propulsie strict electrica, dar fara dezavantajele unei masini din aceasta categorie. Volt se bazeaza pe un motor electric care este conectat la transmisie si care este alimentat de baterii. Cand bateriile se descarca, acestea sunt incarcate in mers, de un mic motor conventional. Acest motor cu ardere interna nu propulseaza in nici un moment masina, el doar incarca bateriile, functionand pe post de generator. Ca urmare, emisiile de CO2 sunt mult mai reduse decat in cazul unui model hibrid.

Aceasta solutie inlatura cel mai mare dezavantaj al unui model electric ale carui baterii se incarca doar de la surse de curent. Este voba de autonomie. Volt poate rula circa 60 km, doar pe baza bateriilor, fara motorul conventional pornit. Cand bateriile se descarca, propulsorul clasic porneste automat, incarca bateriile, iar autonomia creste pana la 500 km, fiind limitata doar de capacitatea rezervorului de benzina.. continuarea pe Motorstory.ro

Citeste si:
Volvo pregătește un nou model electric: lansare programată în...
Volvo pregătește un nou model...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.