Citroen a publicat primele poze si informatii cu a doua generatie a modelului C4. Masina afiseaza multe diferente fata de conceptul primei generatii si arata mult mai bine.

Citroen revine in segmentul compact cu o noua generatie a hatchback-ului C4, pe care o va prezenta in premiera mondiala in toamna, la Salonul Auto de la Paris. Vanzarile sunt asteptate sa debuteze anul viitor.

Citroen C4Actualul C4 a fost o aparitie aparte in clasa compacta la vremea lansarii, la finalul anului 2004. Nu neaparat din punct de vedere al designului, unul discutabil pentru versiunea in 5 usi, ci din punct de vedere tehnologic. Asta pentru ca cei de la Citroen au fost fideli filosofiei de a inova si au venit cu cateva solutii excentrice.

Citroen C4In primul rand, actualul C4 s-a remarcat prin volanul cu butuc fix, francezii spunand atunci ca aceasta solutie este ideala pentru deschiderea optima a airbag-ului, avantaje fiind si la operarea comenzilor de pe butucul fix al volanului. In al doilea rand a surprins "digitalizarea" plansei de bord, toate afisajele fiind pe cateva display-uri uneori greu de urmarit.

Noul Citroen C4Noul Citroen C4 renunta insa la aceste solutii. Complet chiar. Volanul este unul "normal" (dealtfel, Citroen va renunta la volanul cu butuc fix si pentru celelalte modele), iar bordul este conventional, cu ceasuri plasata in spatele volanului. Ceasuri care includ display-uri, dar informatia pare mult mai bine structurata. De asemenea este de asteptat o mult mai buna calitate a materialelor si finisarilor, "inspirata" de la gama cu pretentii premium, DS.

Noul Citroen C4La nivelul designului nu exista surprize majore ale liniei abordate. Totul se incadreaza in stilul actual Citroen, dar este clar ca masina a devenit mai eleganta si mai sofisticata stilistic. Este vorba in primul rand de fluenta liniei, spatele nemaifiind atat de banal si lipsit de atractivitate. Stopurile chiar amintesc putin de cele ale noii generatii Opel Astra si se integreaza mai bine in linia generala.

Noul Citroen C4La nivelul motoarelor nu se remarca noutati absolute. Cam aceleasi unitati de pana acum, incepand de la 92 CP,pentru propulsoarele diesel si 95 CP pentru cele pe benzina. Cele ami puternice versiuni vor fi cele de 155 CP (benzina) si 150 CP (HDi). Preturile vor fi anuntate cel mai probabil dupa debutul maisnii in cadrul Salonului Auto de la Paris.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.