Renault ofera o alternativa pentru cei carora noul Megane RS250 li se pare prea scump. Sau prea extrem.

Renault Megane GTRenault accentueaza gama modelelor sportive din gama Renault printr-un nou model Megane GT, care face legatura intre versiunile domestice ale gamei Megane si hothatch-ul RS250. Megane GT cuprinde toate versiunile de caroserie Megane si doua motoare, unul pe benzina si unul diesel.

Renault Megane GTMegane GT vrea sa ofere o alternativa mai ieftina pentru RS250, dar si sa obisnuiasca clientii Renault cu versiunile sportive ale marcii. Francezii au apelat la detalii de design care evidentiaza dinamica superioara a masinii fata de modelele normale, dar si la doua motoare care, cel putin pe hartie, par destul de tentante.

Renault Megane GTSpoilerul fata este complet redesenat, mult mai sportiv si cu o priza mare de aer, gen Audi, iar farurile au primit un contur negru. Pe langa jantele speciale (cu acelasi pneuri ca si Megane RS250 - Dunlop Sport Maxx TT), masina afiseaza si un difuzor de aer la partea din spate, unul ce mizeaza mai mult pe efectul vizual. Interiorul vine cu scaune mai bine profilate si pedalier sport, suficient pentru a induce ideea de sportivitate.

Renault Megane GTRenault Megane GT poate fi echipat cu un motor pe benzina de 2 litri, turbo, care produce 180 CP/5.500 rpm si 300 Nm/2.250 rpm. Ajutat de o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte, motorul furnizeaza performante bune. 0 - 100 km/h in 7,8 secunde (cu aproape 2 secunde mai slab decat RS250) si viteza maxima de 225 km/h. Consumul mediu este de 7,7 litri/100 km.

Renault Megane GTCelalalt motor cu care poate fi comandat Megane GT este un turbodiesel de 2 litri, care produce 160 CP/3.750 rpm si 380 Nm/2.000 rpm. Performantele sunt ceva mai slabe, acceleratia 0 - 100 km/h fiind posibila in 8,5 secunde, iar viteza maxima ajunge la 215 km/h. Consumul mediu este insa de doar 5,9 litri/100 km.

Toate modelele vin cu modificari la nivelul suspensiei - garda la sol mai mica, amortizoare mai dure, dar si cu o alta setare a directiei.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.