Volkswagen a prezentat un facelift serios pentru modelul Phaeton, care va fi prezentat la Salonul Auto de la Beijing.

VW Phaeton faceliftVolkswagen insista sa-i mai dea o sansa primului si singurului model pe care l-a facut pentru calsa de lux. O clasa in care Mercedes si BMW nu lasa nici o sansa intrusilor. Asa s-a intamplat si cu Phaeton in cei 7 ani de existenta. Berlina celor de la Volkswagen a inregistrat vanzari foarte slabe, astfel incat este putin probabil ca VW sa-si fi recuperat investitia. Investitie nu doar in platforma in sine, ci si in uzina transparenta construita la Dresda pentru Phaeton (folosita cativa ani si pentru asamblarea modelelor Bentley).

VW Phaeton faceliftCulmea este ca Phaeton nu este foarte departe de Seria 7 sau S-Klasse. De fapt, nu era fata de modelele de atunci, pentru ca intre timp atat Mercedes cat si BMW au schimbat generatiile. Incercarea celor de la Volkswagen a aratat insa faptul ca imaginea de marca este mult mai puternica decat un pret redus cu cateva zeci de mii de euro.

VW Phaeton faceliftAcum, Volkswagen incearca sa readuca macar pe linia de plutire modelul Phaeton, mai ales pentru piata chineza. Faceliftul este unul de amploare, masina venind cu o parte frontala complet schimbata. Farurile au o noua structura interna, cu linia de LED-uri in partea inferioara. Grila cromata este una noua, iar zona inferioara a spoilerului a fost complet redesenata si inlcude o grila de aerisire mai mare.

Spatele este mult mai modern datorita in special stopurilor cu aceeasi forma dar bazate in exclusivitate pe grupuri de LED-uri. Si zona inferioara a spoilerului a primit modificari, dar foarte discrete. Interiorul este aproape neschimbat, doar volanul fiind usor redesenat.

VW Phaeton faceliftGama de motorizari cuprinde un propulsor turbodiesel si 3 pe benzina. Diesel-ul este cel V6 de 3 litri, care produce 240 CP si care poate duce masina pana la 100 km/h in 8,6 secunde, viteza maxima fiind de 237 km/h. Acesta este si cel mai apreciat propulsor al lui Phaeton, in parte si datorita consumului mediu de doar 8,5 litri/100 km. Cel mai mic motor pe benzina este un V6 cu 280 CP. Urmeaza apoi un V8 de 335 CP si apoi cel W12 de 6 litri, care produce 450 CP.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.