Cadillac a prezentat si versiunea break a supersportivului CTS-V. Gama include acum sedanul, coupe-ul si break-ul.

Cadillac CTS-V Sport WagonCadillac arata ultima sa creatie in segmentul supersport de clasa mare, noul Cadiilac CTS-V Sport Wagon. Miscarea este una surprinzatoare, pentru ca in actualele conditii ale pietei, cand constructorii sunt foarte atenti in ce investesc, Cadillac isi permite sa prezinte un break de clasa mare, supersport, care sa concureze cu BMW M5 Touring, Audi RS6 Avant si Mercedes E 63 AMG Estate.

Cadillac CTS-V Sport WagonTeoretic, asemenea masini nu au rost. Costa foarte mult si se pune problema utilitatii lor. De ce ar vrea cineva un break mare, cu un motor imens si putere asemenea, cand ar putea opta pentru berlina cu acelasi motor. Berlina este si un pic mai dinamica, in plus isi arata mult mai armonios liniile, justificand nivelul de putere. Pe de alta parte, cei d ela GM nu-si fac griji in privinta clientilor, acestia fiind, dupa parerea lor, oamenii care vor o masina supersport cu semnificativ mai mult spatiu.

Exteriorul masinii este vopsit intr-o noua culoare, Midnight Silver, iar interiorul este dominat de piele neagra cu insertii de Alcantara.

Cadillac spune ca acest este doar un showcar, dar asta e doar marketing. Este de fapt masina in versiunea de serie, care va fi lansata in Statele Unite, iar apoi in Europa si Orientul Mijlociu catre finalul acestui an.

Cadillac CTS-V Sport WagonMotorul este acelasi V8 de 6,2 litri, supraalimentat, care serveste deja berlina si coupe. Ba chiar si modelul Corvette ZR1, intr-o versiune si mai puternica.
Pe CTS-V Sport Wagon propulsorul produce 556 CP si 747 Nm, fiind cel mai puternic motor oferit vreodata de Cadillac. Puterea este distribuita rotilor spate, a caror punte este chipata cu un diferential cu alunecare limitata, prin intermediul unei cutii de viteze manuale, cu 6 trepte sau prin intermediul uneia automate. tot cu 6 trepte.
Acceleratia 0 - 100 km/h va fi probabil in jurul a 4 secunde, iar viteza maxima poate ajunge in jurul a 300 km/h.

Aceleasi sisteme, deja cunoscute, vor avea grija ca CTS-V Sport Wagon sa fie cat mai eficient din punct de vedere dinamic. Suspensia echipata cu sistemul Magnetic Ride Control, franele Brembo si jantele de 19 inch, incaltate cu pneuri Michelin Pilot Sport PS2 au rolul de a pune break-ul american langa mult mai cunoscutii sai competitori germani.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.