Honda a prezentata la Detroit noul model CR-Z, care promite senzatii sportive si consum redus.

Noua Honda CR-Z este un model extrem de interesant, iar versiunea prezentata la Detroit este cea de serie. CR-Z este interesant pentru ca se vrea o masina sport, dar cu tehnologie hibrida, in conditiile in care pretul ar trebui sa fie destul de tentant.

Honda CR-ZCoupe-ul niponilor este un 2+2, fiind oferit in aceasta configuratie doar in Europa si Japonia, dar nimeni nu ar trebui sa mizeze pe doua locuri reale in spate. In comunicatul de presa se spuen ca pe locurile posterioare pot fi transportati adulti mai mici, pe distante scurte sau copii pe distante mai mari. Aste insemana de obicei ca locurile spate sunt inutilizabile de catre adulti si practicabile, pe distante scurte, pentru copii.

Nu spatiul interior este insa punctul forte al masinii, ci designul, interior si exterior. Stilul masinii este unul foarte bine echilibrat, cu o parte frontala fluida si cu evidente linii sportive, in vreme ce spatele estecompus din linii taioase, cu stopuri triunghiulare si hayon mic, pozitionat foarte sus.

Honda CR-ZInteriorul aminteste de actualul model Civic. Un tablou de bord in mare parte digital, cu exceptia vitezometrului si cele doua zone cu comenzi plasate de o parte si de alta a volanului vor face deliciul celor ce prefera stilul high tech.

Honda CR-ZMasina se vrea a fi una dintre cele mai dinamice hibride de pe piata, iar asta in primul rand din cauza platformei tehnice concepute special pentru asa ceva. Motorul termic este unul pe benzina, de 1,5 litri, care este ajutat si de unul electric, plasat intre motor si transmisie. Puterea combinata este de 124 CP, iar cuplul ajunge la 174 Nm. Acest ansamblu este cuplat la o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.