Un constructor german introduce in productia de serie unul dintre cele mai ciudat modele supersport.

Veritas RS IIIVeritas RS III a rasarit de nicaieri, in prima faza sub forma unui concept, fiind produs de constructorul german Vermot. Are radacini istorice, sub forma unor modele de curse pe baza unor BMW-uri imediat dupa al doilea razboi mondial, dar forma actuala este cel putin ciudata.

Veritas RS IIIIn schimb performantele sunt excelente. Motorul este tot al celor de la BMW, V10-ele de 5 litri si 507 CP/7.750 rpm al lui M5/M6, cuplul maxim fiind de 520 Nm/6.100 rpm. Datorita greutatii de doar 1,1 tone, posibila datorita caroseriei din fibra de carbon, Veritas RS III accelereaza mult mai bine decat M5. Pana la 100 km/h sunt necesare doar3,2 secunde, iar viteza maxima este de 347 km/h. Cutia de viteze este aceeasi de la M5/M6, SMG-ul cu 7 trepte, dar Veritas va putea fi comnadat si cu o cutie manuala, pentru cei ce doresc total control asupra transmisiei.

Veritas RS IIIVeritas RS III ofera doua locuri, cel al pasagerului fiind ascuns de caroserie si descoperit doar cand este necesar. Masina dispune de o suspensie foarte echilibrata si frane pe masura pretentiilor dinamice, spune constructorul. Chiar daca caroseria (care ar fi trebuit probabil sa arate altfel) este destul de mare, greutatea redusa si suspensiile ar trebui sa-i confere bolidului o tinuta de drum foarte buna, nu doar acceleratie rapida in linie dreapta.

Veritas RS IIIMasina a intrat deja in productia de serie, iar constructorul spune ca 8 exemplare au fost deja rezervate, in conditiile in care pretul se ridica la aproape 350.000 euro. Veritas RS III este asamblat de 15 oameni, in trei posturi de lucru, pentru ficare exemplar fiind necesare cam 2 luni. Productia totala ar trebui sa fie de maxim 30 de exemplare.

Sursa: Carscoop


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.