Hyundai a prezentat prima poza cu a doua generatie a modelului Tucson, asteptata sa debuteze la Salonul Auto de la Frankfurt.

Hyundai TucsonActualul Hyundai Tucson este unul dintre cele mai bine vandute SUV-uri din Romania, aceeasi situatie inregistrandu-se si la nivelul pietei europene. Tucson a debutat in 2004, nu a avut nici un fel de probleme mari, dar nici imagine. Aceasta s-a rezolvat insa prin pret, unul cu adevarat avantajos, Tucson fiind unul dintre cele mai ieftine SUV-uri prezente pe piata din Romania.

Hyundai TucsonCoreenii au gasit si o tehnica relativ noua la data lansarii masinii (primei generatii) pentru a cobori si mai mult pretul. Au oferit masina si cu tractiune doar pe puntea fata. Se pastreaza toate caracteristicile unui SUV (pozitia inalta, senzatia de siguranta etc.) renuntandu-se doar la tractiunea integrala. Modelul a prins la cei care cautau un SUV pe care nu aveau intentia sa-l duca in offroad. Pentru ceilalti exista varianta celor 4 roti motrice, sistemul de tractiune integrala de pe Tucson fiind unul simplu, nu pentru offroad greu, dar performant pentru iesiri sporadice de pe asfalt.

Hyundai Tucson/Hyundai ix35Noua generatie a lui Tucson este fara indoiala asteptata de clientii de SUV-uri accesibile, acestia sperand la preturi cel putin la fel de vantajoase. Din punct de vedere al designului masina nu mai afiseaza absolut nimic din simplitatea estetica a primei generatii. Noul model este unul foarte modern, stilat, cu multe artificii de design, integrandu-se foarte bine - la acest capitol - alaturi de SUV-uri compacte mai bine pozitionate ca imagine, cum ar fi VW Tiguan, Ford Kuga etc.

Hyundai Tucson/Hyundai ix35O alta noutate consta in denumirea masinii. Conform noii "politici" de atribuire a numelor modelelor Hyundai, noul Tucson se numeste de fapt ix35, desi multi clienti il vor numi in contiunare Tucson.

Hyundai Tucson/Hyundai ix35

Coreenii nu au anuntat absolut nimic despre platforma tehnica (complet noua) sau despre motorizari (si aici vor fi noutati) si au prezentat o singura poza de ansamblu, lasand restul detaliilor pentru Salonul Auto de la Frankfurt.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.