A doua generatie a SUV-ului Sorento va avea debutul european la Salonul Auto de la Frankfurt.

Kia SorentoPe langa faceliftul modelului cee'd, Kia va prezenta luna viitoare, la Frankfurt si noua generatie a SUV-ului Sorento, un alt model de succes al coreenilor. Daca prima generatie a fost redutabila pe teren accidentat, a doua generatie urmeaza curentul actual si pune accent pe comportamentul on-road, in defavoarea celui off road.

Kia SorentoNoul Sorento vine, cum era de asteptat, cu un design proaspat, mai elaborat si mai axat pe stil, rotunjimile fiind mult mai aceentuate la partea frontala. Spatele este desenat din linii mai dure, pentru a sugera masivitate si putere. Masina este mai mare, dar si mai joasa – acesta fiind un aspect care-i reduce capacitatea in offroad. Caroseria nu mai amplasta pe un sasiu separat, ca la prima generatie, ci formeaza un ansamblu integrat cu acesta, ceea ce va plusa la capitolul tinuta de drum, aspect la care primul Sorento nu a excelat. Cursa suspensiei a fost redusa cu 10 mm, iar centrul de greutate a coborat cu 54 mm. Capacitatea in teren accidentat va fi insa mai redusa, ca urmare a acestor masuri, dar comportamentul pe sosea are de castigat, in parte si datorita coeficientului aerodinamic de 0,38, fata de 0,43 cat are prima generatie.

Kia SorentoIn Europa se mizeaza pe propulsorul turbodiesel de 2,2 litri, care produce 197 CP si 421 Nm si care va fi cuplat fie la o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte, fie la una noua, automata, tot cu 6 trepte. Atat performantele dinamice, cat si nivelul consumului vor cunoaste imbunatatiri, deorece coreenii au reusit sa reduca greutatea masinii cu 215 kg, comparativ cu generatia anterioara.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.