Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni. Acesta este numele complet al celei mai noi editii speciale a lui Gallardo. Este vorba de o varianta cu tractiune spate a modelului Gallardo, acesta fiind singurul model din actuala gama Lamborghini care transmite puterea doar catre puntea spate. Sigur, Lamborghini a avut in trecut modele cu tractiune spate, la fel ca si modele cu tractiune integrala, dar actuala gama, formata din Murcielago si Gallardo a fost oferita pana acum doar cu sistem 4x4.
Povestea - Cine este Valentino Balboni
Balboni, cel caruia cel mai nou Gallardo ii poarta numele este cel mai apreciat pilot de teste al constructorului italian. Valentino Balboni a fost angajat ca pilot de teste chiar de fondatorul companiei, Ferruccio Lamborghini, in 1967. In cei peste 40 de ani pe care i-a petrecut lucrand pentru Lamborghini, Balboni a participat la dezvoltarea si testele tuturor modelelor Lamborghini, incepand cu Miura, apoi Countach, Diablo si actualele Gallardo si Murcielago. Acum pentru ca Valentino Balboni s-a retras din activitate, italienii au vrut sa-l rasplatesca intr-un fel mai special, numind masina si dupa numele sau. Oricum, Balboni a renuntat oficial doar la functia de pilot de teste, pentru ca el continua acum sa promoveze brandul Lamborghini in intreaga lume.
Masina fost creata pentru cei ce apreciaza in mod deosebit comportamentul tipic masinilor tractiune spate. In acest scop, s-au facut modificari substantiale la nivelul transmisiei e-gear, suspensia a fost reconfigurata, la fel si diferentialul spate, dar si sistemul ESP, care permite "unghiuri mai mari de drift in modul Corsa", dupa cum spun italienii. Motorul este acelasi V10 de 5,2 litri, iar puterea maxima furnizata este de 550 CP. Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,9 secunde, viteza maxima fiind de 320 km/h.
Exteriorul, dar si interiorul sunt finisate in asa fel incat sa trimita imaginatia pasionatilor la masinile sport ale anilor 70. In Europa, pretul masinii va fi de 162.000 euro, fara taxe. Chiar si cu acesti bani disponibili, amatorii trebuie sa se grabeasca putin pentru ca masina va fi produsa in doar 250 de exemplare.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Cum putem să fim ”fashionable” fără să facem mai mult rău planetei
Sursa: green.start-up.ro
-
Sebastian Doroftei, Codezilla: Cum crești un business sănătos în servicii IT
Sursa: start-up.ro
-
Cocorico, la târgurile de Crăciun din București. Ce preparate găsim la...
Sursa: retail.ro
-
Exim Banca Românească reduce dobânda la creditul de nevoi personale
Sursa: futurebanking.ro
-
Bucuria de a dărui, mai mare decât bucuria de a primi
Sursa: garbo.ro
-
Fuste Chic: Cheia unor ținute spectaculoase în sezonul rece
Sursa: kudika.ro
-
Aplicație de dating, dar pentru joburi. Cofondator nPloy: „Chiar dacă te...
Sursa: wall-street.ro